Andningslarm

Funderar starkt på att köpa ett sådan. Jag sov med ett öga öppet hela Alice första halvår, för jag var så rädd att hon skulle sluta andas i sömnen. De är jag fortfarande rädd för och kollar henne ofta på kvällarna och även på nätterna om jag vaknat. Så jag tror jag ska köpa ett denna gången så kanske det blir lite lättare att slappna av för mig/oss.

Man fäster den på blöjan och så larmar den om andningen upphör i 20 sekunder eller andetagen är färre än 8 per minut. Går på balleri och väger knappt något.

Snuza finns att köpa här för er som är intresserade

Vore guld om någon som har ett sånt kunde skriva vad ni tyckte om den!

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Jag har hört att man ofta blir skiträtt i onödan när de falsklarmar.. :/

2011-04-14 @ 06:27:06
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: mini

Akta bara så du inte blir paranoid på apparaten :P

En sak som vi SKA ha denna gången med är monitor, den bästa uppfinningen i världen enligt mig :)



Fått bort allt socker i köket? ;) :P hihi

2011-04-14 @ 07:11:56
URL: http://minimamman.blogg.se/
Postat av: Tess

Vi har haft babysense andningslarm till båda barnen och jag är så nöjd!två plattor som man lägger under madrassen. Kan helt ärligt säga att det är den bästa investering av barngrejor som vi någonsin har gjort.Känner mig så trygg med larmet och får sova gott. vilken jag vet att jag inte hade gjort annars!Du kommer inte ångra dig om du köper. har dock hört att dom man fäster i blöjan kan fellarma.

2011-04-14 @ 20:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0