Dunderförkyld=(

Usch vilken natt... Vaknat helt genomsvett flera ggr inatt.
Vi ändrade om i sovrummet igår, ställde sängen i mitten av rummet så vi båda kunde ha varsitt sängbord. Jag gillar de inte. Jag tycker de är läskigt att sova så, känns som jag kommer trilla ur sängen! Så kanske därför jag sovit så dåligt..
Fredrik tycker det är praktiskt att ha sängen så dock, för nu har jag börjat få svårt att komma upp och ur sängen på natten när jag ska kissa, måste ju åla mig över honom alt åla mig ner till fotändan av sängen för att komma ur sängen.
Vi vakande vid 3 av att Alice skriker i ren panik. Min första tanke är att hon är också rädd för att trilla ur sängen och jag förstår hennes panik, vänder mig om och slumrar till igen trots att hon fortfarande skriker (hon ligger i sitt egna rum i sin spjälsäng och kan absolut inte trilla ur sin säng). Jag var helt snurrig i bollen och trodde hon låg i en vanlig säng i sitt rum och var rädd för att trilla ur!
Vet inte vad de var med henne, tro hon hade drömt något. Hon somnade iaf om efter en ny blöja och välling som Fredirk gav henne. Själv tryckte jag i mig några alvedon och somnade om som en sten. Vi alla som till 8.40=) Jag var dunderförkyld i morse, det är jag fortfarande:(

Så jag fick snällt inse att det blir ingen tur till Göteborg idag. Eller någon annan stans heller för den delen.. Men jag dealade till mig en plats på balkongen i solen och en tur till donken för en glass i em:)

Så nu ska jag ta mig min burk med vanilla coke och sätta mig på balkongen igen och spela yatzy med Fredrik=)
Alice sover em nu så vi får iaf en halvtimma i lugn och ro tills vilden vaknar=)

Sen blir det glass, om jag inte blir sämre. Men de hoppas vi inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0