En runda

Klädde på oss och tog h&m kassen me tunikan som jag skulle eventuellt byta (om storleken fanns) och gick ut. Var väldigt varmt ute trots att det inte var någon sol framme. Hade en vårjacka uppknäppt, härligt!

Gissa vem som somnade precis när vi kommit ner till havet (tar typ 10 min dit)..?? Jo Kotten..
Tänkte att hon vaknar säkert inne på H&M sen. Gjorde hon inte alls.. Och jag provade ändå tunikan så det tog en stund. Och japp den fanns en storlek mindre och den satt bättre så jag bytte den mot den jag redan köpt=)
Då var klockan bara halv 11 och jag ville inte väcka henne genom att gå till öppna förskolan. Så vi tog en liten promenad i stan och hamnade på bibblan. Då vaknade Alice, hon sov iaf i 50 min=) Så vi lånade lite böcker. Alice fick välja några själv. Blev djur böcker, självklart. Jag hittade ingen bok, alla böcker med graviditet var antingen utlånade eller så kunde jag inte hitta dom där de skulle vara. Men Alice fick me sig 6 böcker iaf:)

Fy va trött jag var när vi kom hem! Kändes som om jag vatt ute och joggat 1 timme i sträck eller gått en promenad på 2,5 timmar i rask takt. Höll på att sjunka genom sängen. Och de var ingen lång sväng alls. Fattar inte hur jag ska orka gå och vara gravid 2 månader till, jag orkar ju inte röra mig! Har inte ont, men jag är bara helt slut! Vägde mig igår, + 14 kilo sen jag blev gravid. 9 kilo sen inskrivningen.. Skoj!! Eller inte.. Fast lägg på 15 kilo till och foglossning så har ni mig gravid med Alice. Fast jag kan inte minnas att jag var så här slut i kroppen, inte fören i vecka 39-40.
Kanske är mitt järnvärde som är i botten.. Ska till bm nästa vecka så då får jag reda på om de är det.


Vi ska förflytta oss till sovrummet, stänga dörren och hoppas Alice vill sova iaf en halv timme. Tycker hon ser lite trött ut, men skenet kan bedra!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Usch låter inge vidare att vara så slut. Hoppas att det vänder snart.



Kram

2011-04-17 @ 09:27:49
URL: http://zebster.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0