Förkyld=(

Usch va förkyld jag är.. Märkte de tidigare idag, började göra ont i öronen och näsan, precis som jag fått en riktig kallsup genom näsan i klorvatten:/ Helt utmattad och yr med huvudvärk. Legat i sängen och frysit under täcken..

I min värld är detta borta tills imon så vi kan hitta på något kul sista dagen Fredrik är ledig, men han vill att jag ska vila imon så jag blir helt bra tills han ska börja jobba.. Får väl bli en lugn dag imon dårå:/
Om jag inte mår kanon bra, då går vi ut och hittar på något=) Så ikväll ska jag lägga mig tidigt och hoppas jag mår toppen tills imon=)

Kommentarer
Postat av: carro

Usch va drygt me förkylning!!

Krya på dig! :)

2011-04-25 @ 03:36:25
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0