Fredag morgon

Go morrn!
Nu vid 6 märkte jag inte ens när Fredriks alarm ringde, ändå la vi oss innan 00 igår. Måste vatt helt slut. Han stängde av de i sömnen och vi sov gott vidare. Tur han jobbarkompis ringde och väckte oss 10 i 7:P

Harry har en helt galen hicka, vibrerar i hela magen. Jag kommer nog aldrig lära mig gilla hickan. Det känns väldigt obehagigt faktiskt med detta rytmiska dunket. Vi såg han hicka på 3d ultraljudet, det såg så söt ut så nu vet jag hur han ser ut när han hickar:P

Ska ta mig en kopp kaffe nu och invänta vilddjuret. Hoppas hon är lite piggare idag.
Inte hann jag duscha innan Fredrik stack till jobbet så nu får jag sitta här i min pjyamas tills Alice vaknar. Vore hemskt synd om hon vaknade och fick skrika om jag stod i duschen, tycker jag faktiskt:P Hon vill oftast alltid flyga upp när hon vaknat och gillar inte att vänta ens 5 sekunder.
Och hennes dag ska inte behöva börjas med skrik, inte en fredag iaf=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0