Fredag

Idag blev det en tur till stan=)
Hämtade ut ett gratis vänta barn paket från apoteket, fick en flaska och lite olika produkter från sebamed (eller vad det nu hette). Tog mig hur lång tid som helst att gå hem från stan och jag var helt slut.. Är väl ca 1,5 km till stan så det är inte långt.. Men börja nog bli för gravid för att orka nu helt plötsligt bara(eller så var det en sån orkes-lös dag). Har börjat känna mig som jag kände mig mot slutet av graviditeten med Alice. Lite jobbigt för det är tidigt att vara så här i kroppen. Ingen foglossning eller så, bara sammandragningar och trötthet. Orkar inte ens gå till och från stan längre liksom..
Börjar känna mig begränsad till att vara inne bara för de, inte kul alls:/ Men Alice är duktig till att gå själv så man kan ta henne i handen och gå runt huset för en liten mini promenad iaf. Nu blir det ju varmare också så Alice tycker det är så skoj att hon får gå och titta på allt så=)

Kikade efter gardinstång på stan men köpte ingen för jag orkade inte ta den på vagnen.
Men Fredrik köpte den när han var ute och handlade däremot så den ska vi sätta upp imon.

Efter vi vatt på stan kom Martina och Nelli och lekte en stund, och helt plötsligt är klockan över 21!
Förstår inte hur fort denna dagen gått egentligen.

Imon få vi se om vi åker upp till Gbg, om alla är friska och mår bra åker vi:) Hoppas på de=)

Någon som blivit lurade idag?
Jag tro inte jag gått på något idag.. Iaf inte vad jag vet nu=)
Och i år är de nog första året som jag inte försöker lura någon heller=P
Förra året drog jag till med att vi skulle ha en till bebis:P Några gick på de faktiskt. Vet att jag tänkte för mig själv att nästa första april ska jag ha en liten bebis i magen iaf, och det har jag fast inte är han så liten tycker jag haha:P

Nu har vi precis ätit en sen middag av kycklingtacos i pita med massa grönt och guccamole. Skönt att äta så här sent ibland, för då får man äta ifred=) Alice la vi lite efter 20 när hennes rullgardin åkt upp. Få se hur dags hon vaknar imon, hon brukar vakna efter ljuset i vanliga fall så imon kanske hon sover längre=) Det är vårat mål:P

Nu ska jag gosa ner mig i soffan jämte Fredrik och bara mysa:)
Trevlig helg alla!


Kommentarer
Postat av: Cecilia - Mamma till Vincent

Jag lurade på Fejjan med att vi skulle ha en bebis till =) det var några som gick på det =D skrattade gott åt det!



Hoppas att ni får en trevlig dag i GBG imorron.

2011-04-01 @ 22:13:49
URL: http://ceciliase.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

SV: Haha, ja det skulle nog vara lite konstigt om jag var gravid, jag skulle nog bli lite fundersam också.. :P

2011-04-02 @ 07:14:35
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0