Go morrn!

Idag vakande Alice vid 8, och Fredrik gick upp med henne och jag sov vidare till 9=)

Nu står Fredirk och bakar scones och jag väntar på att kaffet ska bli färdigt=)
Alice sitter i soffan och kollar på tv, förkyld..
Om hon inte är allt för grinig ska vi åka ner till Falkenberg så jag kan få köpa nytt garn till min filt. Dom får inte in mitt garn här i Vbg på flera veckor och jag måste ha de! Så en tur i bilen blir de kanske om hon är så pigg.

Ändrat mig ang vad jag ska ha för färg på filten, så nu får jag börja på noll igen. Så nu ska jag göra 100 rutor på 2 månader. 2 månader är inte lång tid med tanke på att en ruta tar typ 45-50 min att göra. Vill ju inte sitta hela tiden och virka, men de kommer jag la få göra nu.

Hoppas ni har lika fint väder som vi har här i Varberg idag=)
Dock blir det ingen sol promenad för oss, jag har fortfarande förvärkar idag och ska tillbringa dagen på soffan.. Kanske en sväng runt huset bara för att röra lite på mig. Om jag orkar!


Ja nu är kaffet klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0