Imon äre helg!

Åh vad jag längtar till helgen!

Vi ska inte göra något speciellt, om inte Alice är frisk för då ska vi på kalas. Men hon verkar bara bli sämre så vi har inga förhoppningar om de. Hon är makalöst grinig och inte pigg alls.

Idag fick jag gått till stan, helt själv! Hittade mig en så fin blommig mamma tunika på h&m och en fin vit tunika från Vila. Harry fick ett fint set från "Newbie", åh vad jag älskar deras kläder! Så himmla söta!

Det kliar i shopping fingrarna nu=) Måste ha nya bhar och skor. Alice behöver också lite nytt.

Nu är det kväll här och vi ska gosa ner oss i soffan och slappa. Alice ligger och skriker till och från i sin säng, jättetrött men hon har svårt att komma till ro ikväll. Snart somnar hon dock, det hörs=)

Go kväll=)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det kan jag tänka mig att hon vill göra^^

Men dem går att skruva fast i väggen :)

2011-04-07 @ 21:10:31
URL: http://kilkkim.blogg.se/
Postat av: Thessan

Tack, och detsamma :) Det står inte på förrän juni är här, och ni får eran bebis också.

2011-04-07 @ 21:32:44
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0