Långfredagen

Påsk dårå. Idag vakande Alice vid 5, jag var halvt död så märkte knappt de. Fredrik bytte blöja och gav henne välling, sen sov vi alla vidare till halv 9=) Då fick vi skynda för vi skulle vara i Ullared vid 11 hos Emma och hennes familj:) Leka lite och grilla:) Underbart gott var de och väldigt trevligt sällskap=)

Efter de så tänkt vi ta en runda på Gekås, när vi ändå var i närheten:P Jag lämnade även tillbaka mina vita tygskor.. Har ju ett par vita Fred Perry på vinden, TROR jag. Så jag letar nog hellre upp dom och köper mig ett par andra skor, vilket jag gjorde idag. Ett par såna gradiatior sandaler. Jag tycker såna är ganska så fula (undantag finns ju). Men jag måste ha något att stoppa fötterna i till sommaren, så det fick bli sånna. En storlek större än vad jag brukar ha, för jag kommer inte kunna ha dom annars när fötterna svullnar, det är jag helt säkert på.

Det var ganska så mkt folk på Gekås, fast inte så farligt ändå. De flesta hade handlat klart när vi gick in och var då ute och njöt i solen. Det var la 22 grader ute idag. Många gick i t-shirts och shorts. Alice hade bara sin t-shirt på sig idag=) Jättehärligt! Nyss var de 16 grader när jag kollade här på balkongen=)
Alice sov 1,5 timmar i vagnen inne på Gekås! Hon kan sällan sova så, med mkt ljud och folk runt samt att vagnen inte är i rörelse hela tiden. Men hon var trött efter att ha lekt med Jason=)

Fick köpt mkt. Men ändå behövliga saker trots att vi var där i måndags=P Man glömmer ju alltid något lustigt nog.

Nu springer Alice runt här, helt vild. Hon går på sin sista energi nu:P
Snart ska hon i säng och vi ska äta lite gott=) Vad vet jag ej, Fredrik är iväg och handlar nu:)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag önskar er en riktigt glad påsk :)



kraaam

2011-04-23 @ 11:26:10
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej

Vi var också i gekås igår :) Jag tyckte det var mycket folk



Glad Påsk

2011-04-23 @ 19:23:11
URL: http://zebster.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0