Måndag!

Yes idag är dagen här, jag har verkligen längtat!
Idag ska jag klippa mig (om tiden finns) sen blir det Gekås på em (om inte Fredrik slutar för sent).
En bra dag helt enkelt. Vare sig de blir gjort eller ej, jag är på strålande humör!

Händer så mkt denna veckan, och så har Fredrik långledig så han jobbar inte torsdag, underbart!
Och ett bm besök ska klämmas in på torsdag med, var så lääänge sen jag var där nu!
Men efter de besöket så är det dags för varannan vecka besök! Vet ni va det innebär??!! Jo att bebis är snart här! :D
Veckan kommer gå fort känner jag=)

Och våren är här! Underbart!

Ska strax väcka Alice, hon måste sova fm eftersom hennes farmor ska ha henne och hon ska tvätta i em, vilket betyder att Alice kommer inte kunna sova där. Så snart ska fröken upp. Hon är nog trött dock, jag vaknade halv 5 och skulle upp och kissa, kikar in på ungen och ser att hon ligger nerkasad i sängen och under täcket.. Så jag går fram och ska lyfta upp henne, varav jag möts av världens smile:P Hon låg vaken och lekte! Men jag lyfte bara upp henne, sa att det är natten och gick ut. Hon sa inte ett knyst. Hörde hur hon låg och lekte säkert 40 min dock.. Jag kunde liksom inte somna om, och tydligen inte hon heller.

Så både jag och hon kommer nog vara trötta idag. Får sova fm tillsammans=)

Inatt drömde jag att Fredrik somnade när vi var på bio, jättepinsamt tyckte jag de var.. Och vi hade inget godis med oss!! Haha:P Jag drömmer så mkt nu! Alltid långa drömmar också.

Nu ska jag njuta av mitt kaffe, synd att inte solen kommit till våran ballkong än, hade kunnat dricka de i solen som jag gjorde igår morse, i bara morgonrock! Så varmt och härligt=)

Hoppas ni får en bra måndag, och en bra vecka!!



Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja, tyvärr kan den ju vara större än 3200-3400 däremot BÖR det vanligtvis inte diffa mer än +/- 1 kg max. Dom brukar inte kunna mäta exakt ju, bara om den växer precis enligt kurvan men 1 kg ska det inte behöva diffa mer än men kan såklart hända om det spurtar iväg! :) Men jag som är sååå skraj för ett väldigt stort barn fick i alla fall lite hopp när den beräknas till 3200-400 då blir det troligtvis strax under 4500 i alla fall vid BF, men sen får man ju gå över 3v här också, så kan ju bli jättestor ändå! :( Men kan ju även va mindre... Återstår att se :)

2011-04-18 @ 20:17:54
URL: http://lillahjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0