Morrn morrn!

Fredag morgon och här sitte jag med mitt (kalla) kaffe och njuter av lugnet. Alice sover självklart fortfarande=)
Jag smög upp samtidigt som Fredrik och passade på att ducha så jag fick göra de ifred=)

Igår tog jag och Emma en promenad, fy så trött jag var efter de! Men ett varv runt fästningen orkade vi preggos med så jag tänkte jag skulle försöka mig på ett varv sen idag med. Fast först till öppna förskolan med Alice. Tänkte att då kan jag ju gå runt fästningen innan och sen upp genom stan ist för att gå via havet. Då kommer jag precis förbi öppna förskolan=) Skulle behöva sticka in på H&M en sväng och byta en tunika till en annan storlek också. Om de finns, dom får in mer på fredagar så kanske har den kommit in! Hoppas!

Nu ska jag ta och fylla på min mugg me lite varmt kaffe och sen sätta mig och virka en ruta, om jag hinner vill säga:P Djungeldjuret brukar alltid vakna när jag sätter mig och virkar, konstigt nog!

Hej på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0