Mvc 21/4

Sf mått: 29 cm
Hjärtljud: 140 slag per minut


Mitt järnvärde hade blivit bättre. Min blutsaft gör nytta, men jag måste komma ihåg mina tabletter någon gång i veckan också. Och gissa vem som vatt busig.... Jo Harry.. Härom dagen kände jag hur han la sig på tvären och det gjorde så förbannat ont, sen gick de över. Så jag misstänkte att han vänt sig med huvudet upp igen, vilket han hade. Det kan man känna så tydligt. För så stor och hård rumpa kan han inte ha haha:P
Men han har några veckor på sig att vända sig så vi hoppas han gör de.

Allt såg bra ut. Så fanns inte mkt att prata om. Haha det som är mindre bra är min viktökning. Jag har ju märkt att jag börjat svullna och samla vatten, det märktes på min vikt också. Gått upp 5 kilo på 4 veckor. Känns inte så skoj. Sammanlagt gått upp 17 kilo nu (tro jag):P Helt galet haha:P Med Alice gick jag upp allt som allt 13-15 kilo. MEN de roligaste är att jag väger fortfarande mindre nu än vad jag gjorde på inskrivningen med Alice. Fy va rund jag måste vatt då..

Efter mvc gick jag på stan en sväng. Köpte lite till Alice och Harry. La undan 2 par leggings (som ser ut som jeans) på H&M till mig. Vanliga, ej graviditets byxor då. Tog bara för stor storlek och de satt ganska så bra. Ska be Fredrik köra ner mig så jag få visa honom dom sen:) Var hemma halv 12 och då slutade även Fredrik för dagen=) Så vi fikade nere hos Alice farmor. Alice hade vatt där medan jag var på mvc och stan och sen ville hon självklart bjuda på fika=)

Sen vid 13 la jag mig med Alice och vi båda sov till 15. Jättegott! Usch va jag hade ont i halsen och mådde skit när jag la mig.. Nu mår jag sådär. Ska inta soffläge tills Fredrik vill åka ner till stan, uträtta de snabbt och sen hem och vila.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Skönt att värdena var bra :)



Glad påsk på er

2011-04-21 @ 20:05:23
URL: http://zebster.bloggplatsen.se
Postat av: carro

Sv: jag har typ 2 veckor kvar tills den veckan Vincent va född, så lite nervig börjar man bli :p fast nu vet jag att om jag får ont så åker jag in på en gång å inte går på alvedon en hel helg å jobbar.. :p

Han fick en infektion när han va 1 vecka, så vi va i Uppsala i 3 veckor, men de gick bra de oxå. :)

Kram

2011-04-22 @ 17:40:41
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0