Onsdag

Fredrik gjorde chokladbollar till Desperate Housewives igår, så nu har jag pärlsocker under hela fötterna efter någon tur genom köket. Great!

Alice vaknade 8, men lekte i sin säng till kvart över, så jag somnade om:) Hon verkar slö idag, så jag tog tempen på henne, men ingen feber. Självklart högre temp och på gränsen till feber igen dock. Detta är fööör tråkigt. Och jag själv mår skit idag. Nu känner jag mig riktigt förkyld, huvudvärk, ont i kroppen/febrig och ont i halsen.
Nu började Alice hosta också, riktig sån rosslig hosta:(
Ringde Fredrik på jobbet och han mådde inte heller bra.

Lagom till helgen eller vad säger ni.... Få hoppas de är en sån snabb förkylning.

Så idag händer de inget. Ska snart gosa ner mig i soffan med Alice. Hon fick välling idag till frukost i soffan framför barnprogramet, vilket hon älskar=) Och man märker när hon inte mår bra, då ligger hon kvar stilla i soffan och tittar på tv. Annars brukar hon gå upp när vällingen är slut och leka en stund, men inte nu när hon inte mår helt bra.

Fortsätta gärna gissa på
Harrys kön, bf, längd/vikt i inlägget här under (bör vara lite längre ner nu)
Jag visar inga kommentarer där, då alla kan gissa fritt utan att se vad de andra gissat=)
Någon kommer ju vara närmst, eller kanske ha helt rätt:P

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0