Onsdag

Herregud, redan mitt i veckan igen! Tiden går så fort.

Igår besökte vi ju Alice kusin med vattkoppor, så få se om hon blev smittad eller ej.

Idag vakande Alice verkligen på fel sida.. Natten har hon bökat och vaknat till och inte velat somna om. Till slut somnade hon, när Fredrik lagt henne ner och sagt godnatt.. När jag gjorde de så skulle hon inte sova, bara pappa går bra när hon ska nattas:P

Idag är hon så arg. Skit grinig.. Ingen feber men hon är hängig och klängig. Kan la knappast redan vara vattkoppor på G. Iaf har hon en dålig dag idag.

Hade tänkt gå till öppna förskolan idag, men vi undviker nog de nu. Så ännu en dag inne. Gör inte mig så mkt, är skit väder ute:/ Fick inte sytt min babymössa igår, bara klippt ut tygbitarna. Kanske få de gjort idag=)

Nu ligger Alice och kollar på sitt favorit program på tv, Dora. Oj va hon älskar de! Hon plockade till sig en sportflaska med Dora på inne på Babyproffsen i Göteborg och var helt till sig och vägrade släppa den, så den fick följa med hem:) Få köpa en dvd med Dora sen=)

Nu ska jag ta mig lite frukost i lugn och ro medan Dora är på tv=)

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej! Jag satt och kollade runt lite bland olika bloggar och såg att du hade "en utmaning". Jag har gjort en och gör en annan nu, men när den är slut tänkte jag att jag ska följa "din" utmaning :)



Sköt om dig!

Kram :)

2011-04-06 @ 12:28:38
URL: http://evislillablogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0