Torsdag

Glad påsk:)

Vi firar egentligen inte påsk. Ser ingen vidare mening så med de när vi ej är kristna. Har inte en påsk pryl uppe.
Men vi firar ju hos andra:) Äter påskmat om vi blir bjudna osv. Kommer väl börja med påskpynt nästa år för Alice skull. Nu hajjar hon de inte än.

Kvart över 7 vaknade hon idag. Hon verkar pigg men hon hostar. Och jag mår skit. Bättre än igår iaf. Har inte lika ont i halsen och känner mig ganska pigg ändå. Men har såå ont i kroppen och är så varm! Ska kurera mig idag så vi kan åka och grilla hos några vänner imon. Vore väl typiskt att bli sjuk just nu när det är påsk(=långledigt för Fredrik). Vi har massor planerat! Jag ska bli bra tills imon iaf, det får jag intala mig själv=)

Strax ska jag lämna Alice hos hennes farmor och sen gå ner till stan, ska ju till mvc idag. Tänkte, om jag orkar, gå och hämta lite kläder jag lagt undan. Få se hur pass bra jag känner mig efter mvc besöket.

Annars händer de inget spciellt idag. Skönt, så kan jag vila upp mig och bli frisk=)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0