Söndag

Idag har det vatt strålande väder ute!
Så vi tog en promenad runt fästningen i solen=)
Stannade till nere vid hamnen och köpte glass. Fredrik tog glass, jag tog en kaffedrink med glass i=)
Sen satt vi i solen och bara njöt! Folk gick så lättklädda så på vissa kunde man tro att de var mitt i sommaren:P
Killar kom på sina longboards i t-shirt, precis som en varm sommardag=)
Hade det inte blåst hade de vatt koft-väder, nu fick vi ha vårjackan på ändå.
Alice sov 1,5 timmar i sin vagn! Hurra för de!

Efter promenaden var jag givetvis helt slut. Somnade när jag la mig på sängen i typ 30 min, behövdes kan jag säga!
Sen åkte vi till Fredriks farmor och farfar och fikade lite. Även Alice farmor och farfar var där och fikade, och Alice och hennes farmor gick och lekte på lekplatsen som ligger jämte huset. När dom kom tillbaka kom Alice med en liten bukett blommor, vitsippor och några blåa blommor som jag ej vet vad dom heter, nu är det vår! Första blommorna jag fått av min sötnos, som hon "plockat" :)

Här hemma gick kvällen åt till att städa och tvätta, eller ja Fredirk städade och tvättade. Jag låg på soffan halvt död och virkade en ruta. Känner mig verkligen lat nu kan jag säga! Men jag orkar inte/kan inte flänga så och städa. Får såna sammandragningar att de är inte värt de. Ikväll har iaf jag och Alice badat, så lite nytta har jag gjort=) Gick sådär, min mage är för stor för att hon ska kunna ligga på den och vara under vattnet:P Hon satt och tvättade min mage ist:) Det tyckte Harry om:)

Imon är det måndag, som jag längtat!
Alice ska vara hos sin farmor imon em och jag ska ner på stan och kika lite samt klippa mig om det finns tid. Ska nog klippa mig till axlarna, så jag slipper ha så långt hår i sommar.
Sen när Fredrik kommer hem från jobbet ska vi nog till Gekås. Måste handla sjukt mkt!
Ska bli skoj=)

Nepp nu ska jag gå och knyta mig=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0