Söndag kväll

Skrev ett inlägg tidigare idag, glömde posta de dock:P

Har varit så upptagen idag, städat och donat här hemma. Sen ikväll har vi käkat grillat hos Alice farmor och farfar, kom nyss hem därifrån.

Ja det är väl de som har hänt idag. Inget annorlunda eller speciellt så. Har inte ens vatt ute pga att vi fick inte tid över när vi städat klart.

Alice förkylning är bättre, nu har dock jag fått ont i halsen och känner mig hängig. Förvärkarna har vatt lugna idag. Bara haft någon sammandragning när jag ansträngt mig. Känner dock av pytte lite foglossning nu, precis på samma ställe som med Alice, mellan benen i skrevet! Det knäcker liksom till när jag tar större kliv när jag suttit still. Inget som jag känner jämt utan ytterst sällan. Jag vet att redan i vecka 25 fick jag de med Alice och hade 2 veckor from hell med de.. Fredrik fick alltså hjälpa mig till toaletten på nätterna för jag kunde knappt gå när jag legat still så länge. Hoppas inte jag får de igen. De var iofs väldigt lite foglossning jag hade med Alice (om jag jämför med hur andra jag känner haft de). Nu har jag verkligen inget att klaga på när det gäller de lilla onda jag fått nu. Men värre behöver de icke bli=)

Harry har hickat hela kvällen. Sån riktig hicka som de andra kunde känna ute på magen:P Jobbigt för mig men kul att andra kan känna det nu=)

Nu ska jag kika på vad "dagens utmaning" är på min lista och sen blogga om de, sen ska jag äntligen slänga mig i soffan!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jobbigt att ni är sjuka igen! Det är samma här =/ Lider med dig när det gäller foglossningarna! Hoppas att det inte blir värre. Vincent hickar lika mycket som när han var i magen.



SV: Tack, kände att jag ville byta, ska nog försöka att hitta på en ny design.

2011-04-10 @ 22:56:18
URL: http://ceciliase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0