Syskonkärlek på högsta nivå=)


Att gosa och krama magen hör till vardagen nu mera=)

Idag hände något kul! Jag ligger på soffan med tröjan uppdragen (som alltid för att det är så mysigt att se alla rörelse från pluttisen), då kommer Alice med sin bondgård och sätter den på soffbordet och trycker igång den så det börjar spela (högt). Harry hör detta och blir helt vild, men inget jag tänker på så eftersom det är ett program på tv jag vill se:P Helt plötsligt börjar Alice as garva, ungen riktigt tokskrattar! Så jag tittar på henne och frågar vad det är, då pekar hon på magen och utbrister "Däääääääär!":P Sen håller hon handen emot magen och får sig flera sparkar, och sen lägger hon huvudet emot magen och bara ler:D Helt av sig själv, första gången hon var riktigt intresserad och såg hur bebisen rörde sig:) Så otroligt sött!!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilken underbart fin bild =) Vad lik Alice är dig på bilden!

2011-04-14 @ 22:31:20
URL: http://ceciliase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0