Tidigt fredagsmys

Här sitter jag, nyduschad, påklädd och insnurrad i en filt och dricker en kopp kaffe. Världens rusk väder ute idag. Lite mysigt ändå. Tyst är de också. Alice sover! Hon tar sig en lite längre sovmorgon idag, vilket är helt OK för mig.

Idag ska vi, beroende på hur Alice mår (hon hade förhöjd temp igår) gå till stan. Måste köpa nifferex, blutsaft, kolla på tyg och köpa gardinstång. Fanns ju ingen fin på Ikea igår (vi hann ju med Ikea snabbt efter ultraljudet och köpte en rullgardin och bestick).
Sen måste vi gå inom öppna föskolan och hämta våran fönsterfärgs-hand vi gjorde i onsdags. Kanske stannar där en stund beroende på vad klockan är.

Hoppas bara Alice mår bra idag, och speciellt i helgen! Imon ska vi ju upp till Gbg igen och på söndag kommer Alice kusin + föräldrar och farmor & farfar och äter kroppkakor här, ska tillägga att vi aldrig gjort de innan.. Inte ens sett någon göra de! Haha vi börja fundera på om vi tagit oss vatten över huvudet! Men de får la gå. Hur svårt kan de vara liksom? :P


Någon som gjort kroppkakor?
Tycker ni om de?


Ps, försök inte lura mig idag för jag tar allt med en nypa salt och mitt gravidhumör är inte något skämtsamt precis:)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kroppkakor är min favorit! Det är enkelt men lite pyssel. Jag brukar alltid göra gråa kroppkakor det består endast av råa potatis. Mums...

2011-04-01 @ 17:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0