Tisdag

Go morrn!
Jag hade ingen ork till att blogga igår, kom hem från Gekås halv 21.

Oj vilken bra dag de var igår! Ner på stan, handlade lite till Alice som jag dock ska ner och byta nu vid 10. Hittade en jättefin huvtröja i storlek 86/92 som satt som ett korvskin på henne:P Köpte ist två fina tröjor på Gekås som satt perfekt:)

Sen fick jag klippt mig igår! 20 cm tog hon:P Men det går inte ens över axlarna så mitt hår var ganska så långt:P
Ska lägga in före och efter bilder sen. Känns lite ovant men sååå skönt att bli av med de! Hoppas jag inte fäller lika mkt hår efter förlossningen som jag gjorde med Alice. Då klipper jag av allt!

Efter jag klippt mig hämtade Fredrik upp mig och så åkte vi hem och hämtade Alice hos hennes farmor och packade med oss lite saker och drog till Gekås. Mkt folk på parkeringen, men knappt några inne i själva affären. Alice gjorde en klassiker och pinkade ner sig... Så vi fick åter igen köpa ett par mjukisbyxor till henne. Åt kvällsmat där, Alice satt i blöja invirad i min kofta för hon kissade ner sig precis när vi skulle äta. Typiskt va.. Tänkte ändå innan vi åkte att jag borde ta med extra byxor med tanke på att hon kissade ner sig förra gången vi var där.. Dumt att jag inte gjorde de. Jaja nu har hon ett extra par mjukisbyxor ist=)

Köpte mkt saker.... Nästan 2 tusen slutade notan på. Och de dyraste var Alice regnställ som kostade 225:- ca.
Det blir dyrt när man plockar på sig småsaker.

Måste ta en tur längre fram utan Alice och bara köpa till Harry i lugn och ro. Alice är stress faktor nr 1.

Nu idag ska jag och en vän till tygriket i Kinna. Ska se om jag kan kitta lite tyg så jag kan börja sy lite babykläder=)

Först ner till stan dock och byta Alice tröja och kika på skor till henne. Köpt förresten ett par skor till mig igår. Känns så där..Vita tygskor av märket Reebok, jag gillar de märket! Men köpte nog lite väl stora.. Men tänkte på framtiden.. Kommer säkert svullna extremt om fötterna om bara någon vecka!
Få se.. ska känna lite på dom.

Nu frukost ifred, Alice sover fortfarande=)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Mycket folk på gekås? Jag ska dit den 7 maj :) då ska det shoppas, blir inga två tusen.. Multiplicera det med 3 så får du vad jag shoppar för :) ha en underbar dag! Kraaaam Emelie

2011-04-19 @ 10:29:02
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0