Tisdag

Vi har vatt vakna sen halv 4. Jag skulle upp och kissa och då låg Alice helt galet i sängen, skulle lägga henne till rätta och då vaknade hon.. Sen dess låg hon och lekte/gnällde om vatt annat tills halv 6 då jag gick upp med henne.
Trots att jag vatt vaken så länge plus att jag är förkyld så mår jag stårlande:)

Alice börjar dock bli trött nu så vi ska starx gå och lägga oss, jag få passa på att sova nu så jag orkar med dagen. Idag är det ju dags för 18 månaders kollen på bvc=) Ska bli spännande att se hur lång hon är och hur mkt hon väger nu=) Hon ska även vaccineras. Hoppas inte hon blir dålig av de! Hon har blivit de de andra gångerna hon har vaccinerats:/

Hon sitter här i mitt knä och bara hänger som en påse mjöl, tröttfian!
Hade tänkt hålla henne vaken så länge som möjligt, och nu går de inte mkt längre till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0