Tisdag

Igår fick vi beställt vagn. Blev en helsvart Emmaljunga twin nitro med sån mjuklift. Så nu har vi de avklarat=)
Ska bara köpa madrass och spjälsäng sen också.

Köpte mig ett par graviditets leggings igår, kommer nog inte ha dom innan Harry kommit, om de inte är väder för de vill säga, men kommer ha dom sen i sommar för dom var så goa=)

Idag är de skit grått och trist ute. Ska nog regna hela dagen. Så vi håller oss inne idag. Kanske sy lite. Har fortfarande lite tyg kvar från mitt påslakan som jag köpte för en 10a på secondhand.
Köpte en mössa på secondhand också, tänkte att jag skulle försöka sy en lika dan mössa, bara rita av den:) Ska se om jag kan de! Hoppas jag får lite tid över till de idag=)
Måste ta tag i min virkning också, måste virka en ruta om dagen men jag har vatt lite dålig på de nu ett tag så jag ligger nog mkt efter:/ Det är kul att virka men känns lite stressigt nu=/

Idag vakande Alice 20 över 8!! Underbart att få sova så länge=)

Nu ska jag duscha och göra mig klar inför dagen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0