Torsdag

Av någon anledning har jag varit en dag före sen i tisdags, så idag är det fredag för mig. Känns lagom skoj att inse att det är ju faktiskt "bara" torsdag idag=(

Måste sovit hemskt illa inatt, har såå ont i nacken. Haha alltid är det något! Huvudvärken är hemsk idag, lite snorig men har inte ont i halsen iaf!

Jag har fått gravid-fötter nu! Såg igår att fötterna var svullna:P Kommer ihåg hur sjukt svullna fötterna var efter en dag när jag var gravid med Alice. Då såg dom ut som båtar! Igår var de bara så jag kunde se de, Fredrik såg de inte alls.

Läste att det är dags för omföderskor att packa BB väskan redan nu. Låter jävligt tidigt tycker jag. Vad ska jag lägga där i redan nu som jag inte kommer behöva använda innan BB? Ska iaf köpa en ny tandborste och tandkräm samt små flaskor med shampoo och duschkräm, det kan man ju packa i förväg. Måste köpa någon amningsbh sen också. Självklart ifrån H&M, man vet aldrig vilken storlek brösten slutar på när man börjar amma. Hoppas jag kan amma denna gången också. Annars blir jag ledsen! Att höra att ersättning är lika bra ger mig ingen gläjde, jag vill verkligen amma! Det är så praktiskt och underbart! Håller tummarna för att det går denna gången också=)

Nu kaffe, sen vet jag icke. Alice är ju mitt uppe i Dora nu så jag kan ju passa på att äta frukost i fred=)


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

SV: ja det är nog bra att fråga lite innan. :) Jag har aldrig provat det, bara hört folk sagt att det brukar falsklarma, men det är nog det man lägger under madrassen då..

2011-04-14 @ 10:29:53
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0