Trött

Som vanligt är jag helt utslagen när kvällen kommer..Har vatt mkt idag dock... så ikväll är jag sjukt trött (som jag även va igår). Först ner på stan en runda och lämnat tillbaka Alice huvtröja. Kikade på skor, trots att jag köpte ett par igår.. Är inte helt 100 på dom. Dock älskar jag priset, 350:- spänn... Kanske byter dom på fredag när vi ska till Ullared och grilla hos Emma. Ska känna lite på dom. De bra med skorna är iaf att dom är stora, föööör stora. Men jag kan få i mina svullna fötter där iaf=) Mina skor jag har nu, mina skor sen tidig höst, är för små nu! Får knappt i fötterna längre pga att jag svullnat. Speciellt om de är varmt.

Hittade inge tyg idag på skroten. De tyget jag ville ha fanns ej:( Sånt molntyg (alla småbarns föräldrar vet vilket tyg jag menar:P) Men det var en väldigt rolig utflykt iaf=) Fick köpt mig lite garn iaf. Och även 2 bodys till pluttisen i magen.

Idag har det varit så varmt att vi gått utan jacka. Haft en kofta bara. Hade jacka när jag gick till stan på fm dock, men det var på tok för varmt! Ska inte klaga, men jag känner hur jobbigt de är att vara så här gravid och vara ute i värmen. Jeans är för varmt nu. Måste hitta leggings, men vart är frågan.. H&M har inge skoj alls:/

Imon händer de inte mkt. Men hittar la säkert något att roa mig med=) Skulle behöva ta en runda på stan, men de orkar jag inte med Alice. Hon tycker dock det är ganska så kul att åka vagn i stan. En stund iaf.
Jo visst ja, är ju öppna förskolan imon. Lite tråkigt att vara inomhus i fint väder bara.. Få se vad vi känner för=)

Jag vet att jag lovat att ta kort och visa er före och efter bilder på mitt hår, men jag har inte haft tid/ork till att lägga över bilderna från kameran till datorn. Jag är så dålig på de även då tiden finns.
Ska göra de snart=)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen gå och lägga mig. Kanske hinner jag i säng innan 23! Vore underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0