Utmaning dag 11

Dag 11- Någonting jag oroar mig för.

Oj... Vart ska jag börja?

Självklart att något ska hända Alice & Fredrik. Att dom ska bli sjuka eller skadas, eller dö!
Det är de värsta som skulle kunna hända, speciellt om något hände Alice. Skulle offra allt i hela världen för henne, Fredrik också såklart men det är en helt annan känsla med sitt barn. Ni som har barn vet vad det är för känsla. När det vrider sig i magen av bara tanken på att något skulle kunna hända ens barn.. Jag kan inte tänka på de för då börjar jag gråta.

Jag oroar mig mest för de. Självklart för Harry också, även då jag inte träffat honom är han mitt barn och jag älskar honom så otroligt mycket! Skulle gråta blod om något hände honom också! Han är en del av mig just nu men snart får jag träffa honom också, min lilla bebis!

Jag oroar mig egentligen inte för så mkt annat än min familj och hur dom mår.

Allt annat ordnar sig så som jobb, ekonomi, utbildning etc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0