Utmaning dag 13

Dag 13- Mitt drömbröllop.

Jag tycker själva grejen med att gifta sig känns så "gammalt". Så av den anledningen känns inte de så lockande att gifta sig.

Man gifter sig och sen..? Sen är de liksom slut. Då är man vuxen. Finito.

Jag och Fredrik är inte ens förlovade, vilket jag tycker känns helt OK faktiskt. Förlovar vi oss ska de vara på riktigt, han ska gå ner på knä och överraska mig:)

Så kanske, om han friar att jag då svarar ja och vi gifter oss när vi blir gamla, eller när tillfället känns rätt.
Och då vill jag gifta mig i hemlighet, bara Fredrik och ja, något främmande vittne och självklart en borglig vigsel.
Det är ju trots allt ändå min och Fredriks dag och den vill jag bara dela med honom=)

Skulle lätt kunna gifta mig a la Las Vegas, helt spontant och i ett litet kapell vigd av en Elvis kopia:P
Eller medan man hoppar fallskärm:P Skulle vara häftigt.

Skulle aldrig gifta mig kyrkligt eller "hemma". Nä det ska ju vara lite udda=)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag har köpt de på lindex. Det är jätte bra för att de är mjuka. Bra pris oxå 40 kr.

2011-04-12 @ 22:12:18
URL: http://cecilise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0