Utmaning dag 15

Dag 15- Någonting jag ångrar.

Jag ångrar inte mkt.. För allt jag varit med om har burit mig på denna vägen och idag är jag på en otroligt bra plats och nöjd med i princip allt i livet. Så varför hänga upp sig på gammalt och ångra sig?
Visst finns de småsaker när jag tänker tillbaka, som kanske inte var så jädra smart gjort.. Men inget jag skulle bli gladare av att ha ogjort.


Döden är inte sorglig, det sorgliga är att vissa människor aldrig riktigt lever. Det ordspråket tycker jag är bra.

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Tack för tipset :) Blev tipsad om det av en annan tjej tidigare idag så var in och kikade då. Blir nog ingen beställning nu, men det kan ju vara bra till dagistider :)



2011-04-14 @ 21:54:48
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0