Utmaning dag 4

Dag 4- Mina mål/drömmar/önskningar

Mina mål är väl att utbilda mig och få ett jobb. Det känns som prio 1. Ta körkort är väl ett annat, men det är mest Fredrik som vill de. Jag är inte så intresserad, mest rädd faktiskt. Men han envisas om att han ska minsann lära mig. Få se om han lyckas=)

Mina drömmar går hand i hand med mina mål. Jag vill verkligen bli lärare, jag skulle trivas så bra som de!
Skulle vilja flytta till en marklägenhet. Är ingen hus-människa så hus går bort. Men kanske ett mini radhus och en pyttetomt framöver. De vore lite mysigt=)

Önskingar.. Jo att alla i min familj få må bra och ha det bra. Jag önskar inte så mkt mer än att vi få må bra och vara friska. En massa penagar vore inte fel iofs. Men jag anser att sånt kan vem som helst få, de vi har finns inte i alla familjer och det är ren och underbar kärlek=) Med min familj menar jag Fredrik och Alice, det är min lilla familj=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0