Utmaning dag 5

Dag 5- Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Oj, många saker!
I matväg hade jag velat ha en stor smörgårstårta med massa räkor och lax!!

Jag är lite smått hungrig nu:P

Men sommar står högt på listan över de jag vill ha just nu! Vill ha sommar och våran lilla bebis hos oss=) Vill ha värme och sol, kall öl till grillat och lång semester för Fredrik=)

Just nu får jag nöja mig med att en go säng står och väntar på mig för något annat jag vill ha just nu är en god natts sömn, vilket jag tänker ta mig nu=)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jippo, jag ser din header i min iphone :) superfin vännen! Ha een kalasbra dag! :) kraaaam emelie

2011-04-05 @ 05:58:57
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0