Utmaning dag 6

Dag 6- Typ av killar jag faller för.

Glömde denna igår..

Jag skulle kunna få känslor för vem som helst i princip, så länge insidan var den "rätta". För insidan gör utsidan vacker.
Okej, de som går bort och jag inte finner attraktivt alls är korta och taniga killar. En kille ska vara lång och bred, större än kvinnan liksom. Och insidan ska vara precis som Fredriks.

Jag har aldrig mött någon som honom. Aldrig mött någon så snäll och omtänksam.
Han är rolig, enkel att umgås med och krånglar aldrig till något. En dag men honom är så enkel, tycker vi olika om något så löser vi de smidigt, vi bråkar nästan aldrig. Och om vi väl bråkar så löser vi det snabbt och att be varandra om förlåtelse är så enkelt, för vi älskar ju varandra. Annars kan jag vara ganska så långtjurig men jag är inte de med Fredrik.
Vi har samma åsikter och är väldigt lika, men också så olika som natt och dag. Han anser att bor man ihop så delar man på allt, inklusive att städa och laga mat etc. Han värnar om mig och att jag ska må bra, aldrig att han skulle låta mig laga maten om jag hade ont i ryggen till exempel. Han vill mig så väl och det värmer så i hjärtat att han är sån. Jag är sån också så det är så härligt att han tänker som jag där och jag vet att om han kommer hem och de ser ut som kriget här hemma så städar han utan problem för jag inte har orkat är en tillräckligt bra ursäkt=) Han ställer alltid upp för mig och jag för honom.

Han är min soulmate, det tror jag absolut och han är en perfekta killen och typen av killar jag faller för.



Kommentarer
Postat av: Fredrik ''Loves his girls <3''

:') söt du är älskling, låter nästan som om du tänker på någon annan, för så bra kan jag väll ändå inte vara?! <3<3<3

2011-04-06 @ 16:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0