Utmaning dag 8

Dag 8- En dålig vana jag önska jag inte hade.

Bita på naglarna, eller ja det är en vana som kommer och går. Jag behöver inte precis göra de men det bara bli så när någon nagel går av och jag inte hittar en nagelfil.
En ovana som är jobbig är att jag alltid måste kolla så vi stängt av spisen, typ 2-3 gånger. MEN det är bara för att vi glömde göra de en gång och åkte till Gekås... Gissa om det var varmt när vi kom hem! Tacka gud för att vi den gången inte haft någon gryta på spisen, som vi brukar när vi diskat dom..
Sen dess kollar jag alltid spisen extra noga innan vi åker hemmifrån. En dålig ovana vet jag inte, men en jobbig ovana då om jag glömmer de verkligen inte kan sluta tänka på om spisen var av eller ej.

Fast vi glömde inte spisen på den gången, jag råkade slå till en knapp när jag gick förbi med skötväskan över axeln, så det var ett misstag verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0