Utmaning dag 9

Dag 9- En bild på mig och min bästa vän


Fredrik är faktiskt min bästa vän, han råkar vara min kärlek också.

Tjejer är knepiga, oftast väldigt känsliga och komplicerade. Så därför har jag mest haft killkompisar.
De tjejkompisar jag haft har jag glidit ifrån de flesta. Vore de inte för internet så hade jag inte haft en aning om vad dom gjort idag. Antar att det blir så när man flyttar till en helt ny stad.

Men sen har jag några underbara tjejkompisar som är som guld=)

Men Fredrik är ändå en person som vare sig han vatt bara en killkompis eller tjejkompis så hade haft en stor plats i mitt hjärta.

Nu är det ju bara toppen att vi älskar varandra också!


Kommentarer
Postat av: carola

Den kommer om 2 v i tidningen och finns nog på nätet då också...pirrigt.



Min man är min bästa vän.

Har också alltid haft killkompisar, trivs bäst att arbeta med killar också.

Trevlig helg

2011-04-08 @ 09:18:06
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0