Valborg

Skulle egentligen haft lite kort i detta inlägget, men går icke då jag glömde kameran hemma så de bidde inga bilder alls idag:/

Dagen spenderades iaf först hemma med sol på balkongen för min del och Fredrik tvättade bilen, Alice passade på att sova nästan 2 timmar då=) Sen gick vi till stan och kikade lite. Fick köpt lite till Alice, en t-shirt och en tunika samt vita leggings. Jag tog mig en latte i solen, Fredrik ville ingen ha konstigt nog. Druckit lite väl mkt latte nu i solen så man börjar ju tröttna menade han på, hur man nu kan tröttna på någe så gott!?

Vi gick runt fästningen, var faktiskt lite blåsigt vid havet! På vägen hem vid kurtinen stannade vi och gungande, inte på vanliga gungor utan en sån där slänggunga med två däck. Påminner om en gungbräda. Jag och Alice på ena sidan och Fredrik på den andre, blev nästan jämnvikt haha:P Fredrik spräckte sina jeansshorts, hela sömmen mellan bena! Får bli till att lämna till hans farmor för lagning, jag ger mig inte på de!

Kvällsmat blev grillat. Vi hade tänkt åka och köpa en grill och grilla själva, men Alice farmor och farfar samt Alice kusin och hennes föräldrar skulle grilla nere hos dom så vi bjöd in oss och grillade med dom ist=) Vårt kött vi köpt blev en besvikelse, inte så gott alls:/

Kikade lite på tv, de där från Vallarna i Falkenberg. Minns ej vad de hette. Vid halv 22 gick vi upp till oss, Alice var sjukt trött och somnade på 5 sekunder. Fredrik började frysa och må illa nere hos sina föräldrar, han sa att han trodde nog han skulle bli sjuk. Typ 15 min efter de vi kommit upp till oss spyr han som en kalv. På toa, dit hann han iaf! Nu ligger han och sover, han mådde inte bra alls stackarn!

Jag hoppas det är något han ätit och inte magsjuka!!!! Det har vi inte lust med!

Så nu ska jag spendera kvällen själv. Jag vet inget mer tråkigt än att sitta själv uppe. Känns så ensamt..
Förstår inte hur singlar gör för att fördriva ensamma kvällar, jag hade blivit tokig. Eller så hade jag gått och lagt mig vid 20 samtidigt som Alice. Well nu äre inge problem, men en kväll känns trist nu ändå.

Ska nog ta fram lite kakor och försöka göda upp mig lite till. 17 kilo känns lite lite att gått upp i vikt... Eller hur.. :P

Hoppas ni läsare haft/har en trevlig valborg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0