Hugo-Bilder

Jag är verkligen dålig på att lägga över kort till datorn, och jag är ännu sämre på att lägga upp bilder här på bloggen:P De flesta åker upp på fejjan och sen glömmer jag visa lite här på bloggen.

Här kommer iaf några "gamla" bilder. Har inga färska på Hugo på datorn.


Här badar han, han älskar de!


En nöjd och lugn kille=)


Nu för ett tag sedan började han le och skratta, detta är de första bilderna jag fick på de=)






Han är så bedårande, vi alla älskar honom så mkt! Alice är helt till sig över sin lillebror<3

Kommentarer
Postat av: carro

Va söt! Hur gammal va han när han började flina? :)

2011-08-02 @ 18:43:32
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/
Postat av: Emelie

Heeej snäckan!

Åhh han är bedårande. :) Guud vad lik han är alice! Allt bra med dig och er?

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag men har helt enkelt inte läst någon blogg på den senaste tiden :/ men ändring på det nu! Hehe!

Vad heter du på faaajsbook då? :))



Kram på dig

2011-08-03 @ 15:22:31
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0