Im back

Nej men hej=)
Nu är datorn fixad, så nu ska de bli lite ordning här i bloggen:)
Skulle dock vilja ha en ny header, samt design. Funderar på om någon läsare som kanske kan hjälpa mig? Eller någon som vet någon som "jobbar" som att fixa lite nya headers och sånt? Snälla rara?

Och så kanske en uppdatering på vad som hänt här hemma.

Fredrik har haft sina lediga veckor i sommar, 5 stycken faktiskt. Pissigt att vara "ensamstående" nu igen.. Den stora frågan jag frågar mig är: Går livet verkligen ut på detta? Att jobba och vara ifrån sin familj hela dagarna? Jag skulle vilja vinna 50 tusen i månaden i 50 år (eller vad det nu är) så Fredrik kunde vara hemma lite mera.

Alice växer så det knakar, och pratar gör hon med. Skulle inte kunna skriva upp alla ord hon kan för det är så mkt. Hon härmar allt man säger och säger även 2 ordsmeningar då och då=)
Igår sa hon faktiskt "Hugo, titta, muuuu....låna" =) Hon visade Hugo hans kossa, sen lånade hon med sig den:P
Hon är så härlig=) Men två års trotsen börjar kicka in nu och hon testar gränser nått så OFANTLIGT.

Hugo är lite äver 2 månader och så himla söt! Han skrattar och ler och hans ögon glittrar. Dock skriker han på kvällarna och har ont i magen.. Vi har gjort allt. Så nu väntar vi bara ut de. Han börjar runt 17 nu mera, sen kan han hålla på hela kvällen med att skrika-pausa-skrika-pausa.. Jag kommer verkligen uppskatta kvällarna när detta är över=)

Jag har börjat min viktkamp nu också. Tänkte att jag iaf ska väga 67 kilo vid julafton. Nu väger jag 69 kilo så det ska väl gå. Inge mera socker här inte!

Vad annars.. Hmm inte hänt så mkt mera.

Nu när vi blåste datorn försvann ju alla bokmärken, mina favoritbloggar! Så snälla, är du en stammis med blogg så kommentera så jag hittar din blogg! Har letat upp några stycken men långt ifrån alla.

Ha det så bra kära du=)

Kommentarer
Postat av: carro

Skönt du e tillbaka så jag har nåt att läsa :)

Kram

2011-08-31 @ 06:36:25
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0