Morrn!

Jisses vilken huvudvärk jag har!
Här är vi nog lite förkylda igen, tycker de kommer och går hela tiden.

Ska ta mig lite kaffe och hoppas min huvudvärk går över.

Imorse höll Fredrik på att försova sig, hans mobil hade stängt av sig. Tack vare att Hugo vaknade och buffade på mig för han ville ha mat så märkte jag att klockan var 06.20. Egentligen skulle jag hunnit duscha innan Fredrik åkt till jobbet, är så mkt smidigare att duscha när han är hemma och tar barnen om de är något. Mina duschar är sällan längre än några minuter nu när jag får duscha med en vild Alice lös i lägenheten. Blir precis ren iaf=)

Åh vad hon gnäller, hon hänger här i mitt knä.. Ska se "bumbi" på datorn men de finns ju inte här nu när datorn är blåst. Hon är så upprörd. Detta tjatet om att hon ska sitta vid datorn och se de har jag inte saknat!

Nu har jag inget mer att skriva, hörs senare=)

Kommentarer
Postat av: Dannielle

Jag får sparka S ur sängen på morgonen ibland om jag inte vill ligga och lyssna på när hans alarm tjuter var femte minut. :P

2011-08-31 @ 07:42:16
URL: http://rexmattes.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

SV: Nja inte så mycket faktiskt, vilket är lite tråkigt, för de är roligare att göra. :) Måste ta och göra lite mera djur och filurer nu. Hoppas att man får se i bloggen när du är färdig med din. :) Kul att du börjat blogga igen.

2011-08-31 @ 22:45:49
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0