30 dagars lista

Dag 13 – Min bästa vän

Fredrik är min bästa vän, hade vi inte varit ett par hade vi garanterat varit vänner iaf. Han är en sån person så alla borde ha en sån människa i sitt liv:)


Dag 14 – En artist/ett band du hatar
Dag 15 – Detta ångrar jag
Dag 16 – Min älsklingsmat
Dag 17 – Den här veckan
Dag 18 – Här bor jag
Dag 19 – Den bästa kyssen någonsin
Dag 20 – Det här vill jag ha
Dag 21 – Din åsikt kring abort
Dag 22 – Din åsikt kring giftermål
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Snyggaste kändisen
Dag 25 – Bästa konserten
Dag 26 – Det här saknar jag
Dag 27 – En nyfotad bild på mig
Dag 28 – En låt du avskyr
Dag 29 – Din skola/din klass
Dag 30 – Den här månaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0