30 dagars lista

Dag 20 – Det här vill jag ha

-Jag vill ha snö, för en jul utan snö är ju inte så väldans kul.. Fast så länge de kommer snö någon gång i vinter är jag nöjd, bara så Alice får känna och leka i snön iaf en dag denna vintern!
-Jag vill även ha en ny mobil. Min mobil som tillhörde detta abonemanget tvättade ju Fredrik så den gick sönder totalt.. Nu har jag hans gamla lur som knappt funkar. Jag får inte förnya mitt abonemang förens om 5 månader, och jag vill inte ens förnya de utan jag vill byta abonemang! Då måste jag vänta ännu längre. Så jag vill ha en tillfällig mobil nu.
-Jag vill ha en sjukfri jul och nyår!


Dag 21 – Din åsikt kring abort
Dag 22 – Din åsikt kring giftermål
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Snyggaste kändisen
Dag 25 – Bästa konserten
Dag 26 – Det här saknar jag
Dag 27 – En nyfotad bild på mig
Dag 28 – En låt du avskyr
Dag 29 – Din skola/din klass
Dag 30 – Den här månaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0