Dan före dan:)

Idag fick jag överraskande nog min föräldraslant! Trodde inte den skulle komma innan jul nämligen. Så jag och Hugo stack ner till stan för att kika efter en julklapp till Fredrik. Jag har redan köpt 2 t-shirts till honom som han får, sen godis. Ville köpa något som han inte vet om, så nu har jag gjort de:) Vi sa ändå att vi inte skulle köpa något till varandra.. men men:)

Nu snart ska vi på julmiddag till Alice & Hugos farmor och farfar. Dit kommer även tomten och lämnar lite paket=) Imon ska Fredriks familj fira jul en bra dit härifrån men vi vill vara hemma i lugn och ro så därför kommer Tomten idag:) Jag förstår inte varför man måste åka överallt under julen. Jag älskar att gå i pjamas halve morgonen och sen inte behöva klä upp sig inför kalle och hans vänner:P

Jag är vrål hungrig! Blir första julmaten för i år om en stund:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0