Fredag

Jahopp. Fredag. Jag gick hela dagen igår och fredagsmyste, så idag blir de liksom fel.
Idag ska jag ha besök av en vän på fm, sen händer inte mkt. Fredrik kommer hem från jobbet och vi ska äta mat och gosa ner oss i soffan och mysa:) Imon ska han vara iväg hela dagen nämligen:/

Barnen sover fortfarande. Alice bör vakna typ nu. Hon vaknar alltid några min innan julkalendern börjar, så jag missar alltid början på den då jag ska springa runt och leta kläder till henne, byta blöja och göra välling. Sen mitt i julkalendern vaknar Hugo så då får jag gå och hämta han. Så inte mkt jag får se av den på morgonen:P Men vi kollar alltid på kvällen med Fredrik också så jag får ju se den då=) Jag tycker den är så bra!

Nu mera kaffe och slänga sig i soffan och invänta kalendern:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0