Gott nytt år!

Nyårs löftet blir för oss två, inget socker. I form av godis och läsk. Kakor och tårtor äter man ju vid speciella tillfällen så det är OK då:) De kommer inte bli svårt att hålla då vi sällan äter godis, det har blivit nu under julen vi gottat till de men nu är de slut på de:) Läsk dricker vi aldrig nu mera. Bara varit någon julmust nu under julen. Jag behöver inte gå ner i vikt precis, men ett sockerberoende är inget jag är intresserad av.

Mitt egna nyårs löfte är att jag ska prioritera mig själv och min motion/kondition nu under 2012. Tänkte börja springa till våren:)

Om jag fick bestämma nyårslöften till barnen skulle de vara att Alice var mindre trotsig och Hugo skulle börja äta vanlig mat. Vi få se hur det går med de=)

Idag är vi bortbjudna på nyårsmiddag till barnens minsta kusin och hennes föräldrar:) Fredrik ska baka en chokladcheesecake som vi ska ta med, hoppas den blir god! Har aldrig gjort den innan nämligen.

Vi sitter fortfarande i pyjamas, årets sista dag bjöd på sovmorgon... till nästan 9! Inte så konstigt för Alice var uppe och bråkade en sväng vid 01 när vi skulle lägga oss.. Hon har blivit jättetetig med att sova. Vi tror att hon är mörkrädd:/

Nu ska jag duscha och göra mig klar så vi kommer nånvart här idag:)

Jag undrar vad 2012 har att erbjuda:)

Gott nytt år på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0