Jahapp..

.. Sitter här med Hugo, vad annars? Han vaccinerades i onsdags, och har varit skit dålig!!!!
Vi har ringt 1177 två gånger och båda gångerna tyckte dom att vi skulle åka och kolla honom för att ha nästan 40 grader flera dagar i rad är inte normalt för en vaccination:/ Alice var dålig med när hon tog 5 månaders vaccinationen men detta tar priset. Nu ikväll har han haft under 39 så vi har väntat med att åka in till akuten. Går febern upp igen så åker vi ner till Halmstad (7 mil söder ut) för där finns barnakuten. Här har dom inga barnläkare:/ Och var enda gång vi varit på vc eller akuten med Hugo har läkarna sagt "ja jag är ju ingen barnläkare nu då..." och så har vi inte fått någon bra hjälp.

Jag har sagt de förr, jag är så in i h-vete trött på sjuka barn nu.. Jag håller tummar och tår, ja alla kroppsdelar som finns att hålla, att dom får vara friska nu! En sväng till med feber och jag åker direkt ner till Halmstad och tar alla prover som finns, på båda två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0