Måndag

Idag har jag trott de vatt fredag, haha:P Helt förvirrad är jag!
Haft fullt upp hela dagen, och det brukar vara så på fredagar så kanske därför.
Idag vid 10 traskade vi ner till coop i breared, skulle handla den godaste sillen som bara finns på där:P
Messade Martina för hon bor jämte coop om hon och barnen skulle med, inget svar först sen ringde hon och vi traskade då dit efter coop för att hälsa på en liten stund. Blev en lång stund med både lunch och kaffe:) Så när vi gick hem efter 14 från dom så fick barnen sova i vagnen, jag gick bara 1 timma men jisses vilken träningsvärk jag har i bena nu! Var lite väl mkt uppförsbackar när man inte rört så mkt på sig på flera veckor! Kom hem och då var de disk, laga mat, mer disk, plocka undan, bada Alice, borsta tänder och lägga Alice, sen satte Hugo igång med magen:( Han är nog förstoppad! Totalt glömt bort att nu när han börjat äta lite mat så kan magen bli så! Så han fick lite katrinplommon och somnade sen. Ska strax "väcka" honom med lite d-droppar och välling och sen gå och lägga oss. Hoppas jag kan sova nu inatt bara så som de kryper i bena nu:/

Imon är de dags för 6 månaders koll på bvc, handla all julmat + julklappar så då blir det med full rulle:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0