Tisdag

Imorse var jag som vanligt uppe strax efter 6. De ovanliga var att båda barnen ville upp då med. Så de har vatt fullrulle hela fm. Dock somnade Hugo vid halv 8 så då började jag baka lussekatter.. Var klar strax efter 10:P Det tog sin lilla tid, gjorde ju en sats till mig och Alice med saffran och en till Fredrik med pyttelite saffran. Hugo sov ca 30 min så han satt jämte sen och ylade missnöjt tills jag var klar. Alice åt 3 stora lussekatter sen la jag henne. Hon var jättetrött så lika bra hon fick sova då. Hon ska ner till sin farmor om en timma för då ska jag och Hugo till Bvc på 6 månaders koll och sen handla mat:)

Om jag ska gå om en timma så har jag väääääldigt bråttom.. Har inte gjort mig klar knappt och barnen ska göras färdiga och lussekatterna ska packas i påsar och frysas in. Stressa stressa:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0