Torsdag, 9 dagar innan jul

Film film film... Idag har vi haft film maraton. Trist väder ute och jag har haft ont i halsen och känt mig så trött och slö. Även Alice har legat på soffan och varit lite hängig. Få hoppas de är bättre tills imon:)

Kan inte fatta att de är 9 dagar kvar till jul. Ingen snö, ingen vidare julkänsla. Kanske infinner sig lite när man fått handlat lite julmat och köpt lite mera paket=) Ska väl köpa något till Fredrik, kanske. Han vill ha en korsords tidning.. Och en låda skummtomtar:P Vi har sagt att vi inte ska köpa några vidare paket till varandra iår. Jag tycker inte sånt är viktigt till oss vuxna. När jag var liten så minns jag att jag tyckte så synd om de vuxna som inte fick några paket. Men grejen är att man upplever inte julen på samma sätt. Nu vill jag se mina barn öppna sina paket och glädjas, det är lika roligt för mig som om jag själv skulle få egna paket. Lustigt de där:) Jag har köpt paket sen i oktober så jag minns inte ens vad jag köpt till Alice och Hugo:P Kommer bli kul att se paketen öppnas den 24:e :D

Nu ska jag vända på Herr Hugo.. Han går runt i gåstolen och envisas om att han ska över trösklen in i hallen.. Men det går inte så bra och han blir väldigt arg:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0