Alla hjärtans dag idag=)



Jag gillar alla hjärtans dag! Hur kan man inte gilla de? En dag med extra mkt kärlek ju=)
Argumentet som de som inte gillar dagen kör med "men man ska visa varandra kärlek varje dag" är väl en bra grund, men en speciell dag då man gör något speciellt på är väl aldrig fel? Ska man sluta fira födelsedagar också då? För tårta kan man äta varje dag och inte just på sin födelsedag ju:P Nä jag gillar denna dagen även om många säger att det är trams och bara till för att butikerna ska få in mer cash, jag köper gärna något fint till de jag älskar även om butikerna går med vinst. Inte slutar jag köpa julklappar vid jul för att butikerna tjänar på de då heller liksom.

Så idag ska två speciella personer få något extra fint iaf!

Tro jag ska köpa en fin tröja till Alice, nallar och sån skit är inge skoj ändå. Leksaker har hon för mkt av också..
Fast få se vad jag hittar, finns ju hemskt mkt söta nallar just nu:P

Till Fredrik vet jag redan, ska hämta de idag=)

Sen ska vi ha barnvakt från ca 17-20 och då ska vi äta smörgårstårta och sen kika på en film i lugn och ro!

Vad ska ni ge bort till er/era kära? Och ska ni hitta på något speciellt? Äta något gott kanske?
Eller ni kanske inte alls ska fira lite?

I vilket fall hoppas jag ni får en underbar dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0