Barn bortskänkes

I ca 15 minuter sov hon. Sen hörde jag ett vrål och helt plötsligt stod hon i hallen med sin nalle. Hade lagt henne i våran säng nämligen. La mig jämte henne igen och försökte ca 30 min men hon skulle inte somna om. Hon vaktade på mig ist. Så nu ligger, nej ändrar de till står, hon i sin säng och skriker. Jag känner att jag orkar inte ha en sån kväll, en sån kväll som blir så trevlig när hon inte sovit på dagen. Alla föräldrar vet hur den kvällen brukar se ut.. Ska tillägga att hon är förkyld nu också, så det är extra tetigt nu.

Iaf har jag bestämt att vid 16 lämnar jag huset, ensam. Jag ska till stan och kika efter något till Fredrik och då får han ta vilddjuret.

Tycker synd om henne nu när hon är så ledsen. Får väl komma upp då.. Jag ger mig för enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0