Dagens mage


Solen skiner idag, de syns va=) Harry flippade ut totalt när jag vände magen emot solen! Hela magen gick i vågor för han skulle göra en kullerbytta men kom inte riktigt runt! Ibland gör han så, sen liksom fastnar han på sidan typ och jag får puffa till honom:P Han är väldigt rolig och jag skrattar ofta åt hans bus:P

Har en otroligt bra kontakt med honom, på ett helt annat sätt än jag hade med Alice. Hon var "okänd" i magen men Harry vet jag ju vad han är, vilket gör att jag känner mer kontakt till honom. Känns underbart! Det är inte bara men bebis som ligger i magen utan min son/dotter (jag vet ju vad det är för kön)! Den känslan är helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0