Fredag

Mina planer gick i kras rätt så duktigt.
Blir inget öppna förskolan idag. För hur ska vi hinna dit? Dom stänger vid 12 och kvart i 12 måste vi gå till stan och handla en färdimat till Alice för sen ska vi fika med Fredrik vid 12. Och innan vi skulle gått till öf var Alice tvungen att sova. Hon somnade nu vid 10 (la henne dock 9.20). Minst 1 timma måste hon sova annars blir det ingen roligt em/kväll. Så tänkte låta henne sova halv 12 och sen gå ner och fika med Fredrik bara. Blir ju bara in och vända på öf idag i så fall.. Så vi få ta öf på måndag ist. Tråkigt att vi missade de idag för idag är det bara unga föräldrar där. Jaja kommer ju fler gånger.

Sen ska vi shoppa Alice och jag=) Sorterade ut lite av hennes kläder igår. Hon har så långa ben den ungen! 92 måste hon ha nu i bena om de ska vara lagom. Så måste köpa nya mjukisbyxor också då dom går en bit över anklarna nu. Gör la inte så mkt men jag retar mig på de, även om hon oftast bara har mjukiskläder här hemma.

På öf är hon lätt längst av alla barnen. Det är bara barn upp till 18 månader där och Alice är ju snart 16 månader och alltid längst:P Hon kommer nog bli en lång och ståtlig tjej! Snyggt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0