Fredag

Så härligt, fredagen är kommen! Väldigt lustigt men veckan har vatt as seg! Trots att vi haft mkt att göra, varje dag. Då brukar ju oftast tiden gå fort ändå..

Idag har vi la ingenting att göra så.. Tänkte gå till öppna förskolan en stund. Om vi hinner dit idag vill säga. Sen städa här hemma *suck*

Idag är det 2 veckor kvar tills jag fyller 23, deprimerande som f*n:( Vill inte bli gammal! 5 år sedan jag var 18år! Ute på krogen där det är insläpp från 18 räknas jag som gammal nu.. Men jag går ju såå ofta på krogen, eller inte..
Min familj blir större och det ska ju bli kul iaf. De senaste åren jag fyllt år har inte varit så jobbiga, just för att jag haft Alice. Eller ja hon låg i magen när jag fyllde 21 men kände ändå att det var mindre jobbigt att bli äldre då. Tanken på att få se henne bli äldre och växa upp är så otroligt lockande och underbar! Så jag ska försöka njuta av min kommande födelsedag.

Önskar mig sjukt mkt också. Dyra grejer, typ flera saker för 1000 spänn stycket:P Mkt saker jag behöver nu! Men en symaskin står högst på listan=)

Nu ska jag ta mig en dusch så vi kommer iväg till öf idag.



Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Är eran öppna förskola öppen hela veckan? Här är den bara öppen från mån-ons.. så man har jätte tråkigt halva veckan.. :/

2011-02-25 @ 09:29:49
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: MammaMorran

Kikar bara förbi och säger-

Trevlig fredag!

Kram

MammaMorran- nybliven 3barnsmamma som funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

2011-02-25 @ 15:55:34
URL: http://mammamorran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0